FAQ: inloggen, aanmaken en activeren account

Scenario 1 : Nog geen account geactiveerd maar persoon bestaat al in het systeem omdat er al bv 10 opdrachten werden aangemaakt voor die persoon:

Werknemer of opdrachtgever: gelijkaardige procedure

  • Persoon zal een nieuwe account moeten aanmaken op Projectpro for employees met het mailadres dat reeds werd gebruikt in de tool als contactmailadres. 

    • Vanaf dat zij ingelogd is in ProjectPro, dan krijgt zij “wij hebben een profiel gevonden, wil u dit koppelen”

    • Als zij hier JA klikt, dan zal zij haar 10 jobs ook te zien krijgen.

    • Klikt zij NEE, dan zit ze weer vast.

Scenario 2 : Nog geen account geactiveerd maar persoon probeert met een ander mailadres dan het mailadres dat reeds bestaat in het systeem een account aan te maken:

Werknemer of opdrachtgever: gelijkaardige procedure

  • Medewerker Sara Sahara bestaat al in ProjectPro als employee.

    • Zij heeft 10 jobs

    • Zij heeft géén eigen workspace en dus zelf nog nooit aangemeld.

    • Emailadres gekoppeld aan haar gegevens in Projectpro is sara@sahara.com

  • Sara besluit een account aan te maken met sarasahara@gmail.com

    • Zij zal moeten haar account aanmaken maar krijgt een foutmelding “dit rijksregisternummer is niet uniek”.

    • Klopt: want haar rijksregisternummer is in Projectpro al gekoppeld aan sara@sahara.com

    • Deze account is nutteloos in Projectpro.

  • Zij zal een nieuwe account moeten aanmaken op employees for employees met sara@sahara.com

    • Vanaf dat zij ingelogd is in ProjectPro, dan krijgt zij “wij hebben een profiel gevonden, wil u dit koppelen”

    • Als zij hier JA klikt, dan zal zij haar 10 jobs ook te zien krijgen.

    • Klikt zij NEE, dan zit ze weer vast.

IDEM VOOR KLANTEN/ODPRACHTGEVERS

Previous
Previous

FAQ: login, créer et activer un compte

Next
Next

Facturen en Boekjaar / Factures et année comptable