FAQ: inloggen, aanmaken en activeren account
Scenario 1 : Nog geen account geactiveerd maar persoon bestaat al in het systeem omdat er al bv 10 opdrachten werden aangemaakt voor die persoon:
Werknemer of opdrachtgever: gelijkaardige procedure
Persoon zal een nieuwe account moeten aanmaken op Projectpro for employees met het mailadres dat reeds werd gebruikt in de tool als contactmailadres.
Vanaf dat zij ingelogd is in ProjectPro, dan krijgt zij “wij hebben een profiel gevonden, wil u dit koppelen”
Als zij hier JA klikt, dan zal zij haar 10 jobs ook te zien krijgen.
Klikt zij NEE, dan zit ze weer vast.
Scenario 2 : Nog geen account geactiveerd maar persoon probeert met een ander mailadres dan het mailadres dat reeds bestaat in het systeem een account aan te maken:
Werknemer of opdrachtgever: gelijkaardige procedure
Medewerker Sara Sahara bestaat al in ProjectPro als employee.
Zij heeft 10 jobs
Zij heeft géén eigen workspace en dus zelf nog nooit aangemeld.
Emailadres gekoppeld aan haar gegevens in Projectpro is sara@sahara.com
Sara besluit een account aan te maken met sarasahara@gmail.com
Zij zal moeten haar account aanmaken maar krijgt een foutmelding “dit rijksregisternummer is niet uniek”.
Klopt: want haar rijksregisternummer is in Projectpro al gekoppeld aan sara@sahara.com
Deze account is nutteloos in Projectpro.
Zij zal een nieuwe account moeten aanmaken op employees for employees met sara@sahara.com
Vanaf dat zij ingelogd is in ProjectPro, dan krijgt zij “wij hebben een profiel gevonden, wil u dit koppelen”
Als zij hier JA klikt, dan zal zij haar 10 jobs ook te zien krijgen.
Klikt zij NEE, dan zit ze weer vast.
IDEM VOOR KLANTEN/ODPRACHTGEVERS