FAQ: inloggen, wachtwoord, aanmaken en activeren account

WEL AL EEN ACCOUNT EN WACHTWOORD RESETTEN ?

Een korte uitleg over hoe je het wachtwoord voor je Projectpro-account kunt resetten:
Stap 1: Ga naar https://employees.projectpro.be/signin en klik rechtsonder op ‘Wachtwoord of werkruimte vergeten’
Stap 2: Voer je e-mailadres in dat aan dit account is gekoppeld en klik op ‘Resetinstructies verzenden’
Stap 3: Je ontvangt een e-mail met instructies om je wachtwoord te resetten. In deze e-mail wordt de naam van je werkruimte linksonder weergegeven, en rechtsonder kun je klikken op ‘Nieuw wachtwoord instellen’
Controleer indien nodig je spamfolder voor de e-mail met betrekking tot Stap 3.
Deze e-mail komt van: "no-reply@enhansa.com".

NOG GEEN ACCOUNT GEACTIVEERD?

Scenario 1 : Nog geen account geactiveerd maar persoon bestaat al in het systeem omdat er al opdrachten werden aangemaakt voor die persoon:

Werknemer of opdrachtgever: gelijkaardige procedure

  • Persoon zal een nieuwe account moeten aanmaken op Projectpro for employees met het mailadres dat reeds werd gebruikt in de tool als contactmailadres. 

    • Vanaf dat zij ingelogd is in ProjectPro, dan krijgt zij “wij hebben een profiel gevonden, wil u dit koppelen”

    • Als zij hier JA klikt, dan zal zij haar 10 jobs ook te zien krijgen.

    • Klikt zij NEE, dan zit ze weer vast.

Scenario 2 : Nog geen account geactiveerd maar persoon probeert met een ander mailadres dan het mailadres dat reeds bestaat in het systeem een account aan te maken:

Werknemer of opdrachtgever: gelijkaardige procedure

  • Medewerker Sara Sahara bestaat al in ProjectPro als employee.

    • Zij heeft 10 jobs

    • Zij heeft géén eigen workspace en dus zelf nog nooit aangemeld.

    • Emailadres gekoppeld aan haar gegevens in Projectpro is sara@sahara.com

  • Sara besluit een account aan te maken met sarasahara@gmail.com

    • Zij zal moeten haar account aanmaken maar krijgt een foutmelding “dit rijksregisternummer is niet uniek”.

    • Klopt: want haar rijksregisternummer is in Projectpro al gekoppeld aan sara@sahara.com

    • Deze account is nutteloos in Projectpro.

  • Zij zal een nieuwe account moeten aanmaken op employees for employees met sara@sahara.com

    • Vanaf dat zij ingelogd is in ProjectPro, dan krijgt zij “wij hebben een profiel gevonden, wil u dit koppelen”

    • Als zij hier JA klikt, dan zal zij haar 10 jobs ook te zien krijgen.

    • Klikt zij NEE, dan zit ze weer vast.

IDEM VOOR KLANTEN/OPDRACHTGEVERS

Previous
Previous

FAQ: login, mot de passe, créer et activer un compte

Next
Next

Facturen en Boekjaar / Factures et année comptable